13 Mart 2009 Cuma

YENi GLOBAL KRİZE KARŞI ALINAN TEDBİR KALIPLARIM

RESİM KALIBIN KUTUSUNDAKİ..... Eskiden oyuncak geldiği zaman yada,alındığı zaman çok sevinirdim.Geçen zamanla pek fazla bir şey değişmemiş.Sadece oyuncaklarımın işleselliği,kullanınırlığı değişmiş.Huzurlarınızda yeni oyuncaklarım.Seviyor,sevmiyor,papatya gibisin......kalıbım....
Şu anda fırında bununla yapılan elmalı turta var.Tarçın kokusu bütün mutfağı sardı mis gibi.Sepet dolusu sanmayın.Bunlar Kriz turtalıkları..Tatlı krizi ve ekonomik krizi atlatma turta ve kalıpları...

Büyük erkek çocuklar:))))) ve minik erkek çocukları PASTURKEY oooooo!..... biiiii doluuuu araba kalıbı getirtti...Hepside nostaljik,klasik arabalar.DÜĞÜN PASTALARININ yanına GELİN ARABASI PASTASI olacak bunlar.Ekonomik kriz kalıpları bunlar.


Geç kalmış sevgililer günü AŞK CUPCAKE kaplarım.Aslında ne yaparsan yap kalıbım.Çünkü çok amaçlı bunlar.Görecek zaten gününü.Geç kalmak demek, ne demekmiş?..Süpürge,çamaşır hariç her işi yapacak, bu geç kalanlar.PASTURKEY KÖLE KALIBI.YA DA HER İŞİ YAPARIM ABLA KALIBI...YAPACAKSIN TABİİİ.SALLANA,SALLANA GEL..GÖR BAK SEN PASTURKEY SENİ ŞEKİLDEN,ŞEKİLE SOKACAK..

Hadi papatyalardan fal tutalım cupcake kalıbım..Seviyor,sevmiyor derken aaaaaa!... yedim bitti.Seviyormuy du,sevmiyor muydu yaa..O kadar lezzetliydi ki ;cupcake unuttum..PAPATYA FALI CUPCAKE KALIBIM
Yaktın beni 20 gün önce gelecektin ama geç kaldın be canım mı diyeceğim.Ben seni öyle bir uydururum ki günlere.Seneye sevgililer gününe canını çıkaracağım, full çalışacaksın.Geç kaldın,kurtuldum sanma.doğru fırına...cezalısın....BÜTÜN YILDÖNÜMÜ,DOĞUM GÜNÜ,BRİDAL SHOWER,SEVGİ VE AŞKLA İLGİLİ GÜNLER PASTA ,CUPCAKE VE DİĞERLERİNİN NÖBETÇİ KALIBISIN SEN VE OXXO ANLAŞILDI MI...??????????
ŞİMDİ DOĞRU MUTFAĞA......