13 Mart 2009 Cuma

DESİGN BY PASTURKEY % 100 ORJİNAL BABY SHOWER KAHVE VE ÇAY POŞETİ (TEA,HERBAL TEA AND COFFEE BAGS)TASARIMLARI









Prenses ve Prens hoşgeldin bebek çay poşetleri
Güllü çayınız buyrun efendim...Yeni kalıbımla pişen elmalı turtamda hoş oldu...Sanki her şey güllük ve gülüstanlık mı oldu ne...Bu da Global Krizi sakin geçirme çaylarımız olsun...Ohhh dünya varmış be...gül,gülüstanlı çay,turtamız.Yanında Para,para,money,moneyyyy ABBA'da bunu söylerse konsept uymuştur.




KUNDAKTA ERKEK BEBEK ÇAY VE KAHVE POŞETLİK
PEMBE TÜTÜLÜ KIZ BEBEK ÇAY,BİTKİ ÇAYLARI VE KAHVE ÖZEL TASARIM POŞETLİK.
Beni takip edenler uykuyu çok fazla sevmediğimi biliyorlar.Sadece 4 saat kaliteli uyku benim için yeterli oluyor.Daha fazlasının kendim için kayıp zaman olduğunu düşünenlerdenim.Benim bünyem bu saati yeterli buluyor.Şanslılardan mıyım,yoksa değil miyim buna karar veremedim.Çünkü;günü dolu,dolu yaşayanlardanım.Böyle oluncada herşeyden haberdar olmanız iyi ve kötü anlamda kaçınılmaz oluyor.Çok araştırıyorsunuz,çok okuyorsunuz,çok üretiyorsunuz.Hani eskilerin bir lafı vardır:erken kalkan yol alır diye.
Bir ay kadar önce,yurdışı seyahetlerimin birinde gördüğüm basit bir çay poşeti beni bunları yapmaya götürdü bir gece vakti.Gördüğüm cadılar bayramı için yapılmış dekoratif hayalet formundaki çay poşetleriydi.Araştırdım, oradada seçeneklerin fazla olmadığını gördüm.Hani bazen yaptığınız işlerden bunalıp,farklı şeyler denemek istersiniz ya o anlardan birinde de bunlar çıktı ortaya.İyiki de çıktı.
Oturduğum semt itibariyle genelde yabancı uyruklular ve yabancı uyruklu olup İstanbul'da doğup,büyüyen insanlarla daha çok çalışıyorum.Bu hazırladığım model çay poşetlerini çok beğenen LİZA hanım kilisede yapılacak vaftiz töreni için kurabiye,pastanın yanına değişiklik olsun istedi.Daha önce onun bir arkadaşının baby shower davetinin organizasyonunu yapmıştım.Ayrıntılar çok hoşuna gitmiş.Uzun telefon görüşmelerinden sonra plan uygulamaya geçti.Ben pastalardan arta kalan zamanlarda ve çalıştığım birkaç arkadaşım stokta mevcut olmayan bu ürünü hazırlıyorlar.Sipariş alınarak çalışacağız.Çünkü;çay ve kahve hava ile temas ettiğinde okside olur ve kullanılamaz.Seri ve stoksuz çalışılması gerekenler grubunda.
Bunlar da katolog ürünüdür.Tüm taklit edilebilecek versiyonlarının dahi kayıtları mevcuttur ve noter tasdiklidir.Katologda yine çay(Tüm Bitki Çayları dahil) ve kahve poşeti olarak.....
GELİN VE DAMAT FORMUNDA ÇAY VE KAHVE POŞETLERİ
KIZ-ERKEK BEBEK FORMUNDA ÇAY VE KAHVE POŞETLERİ
GÜL FORMUNDA HER RENKTEN ÇAY VE KAHVE POŞETLİKLERİ

KIZ VE ERKEK BEBEKLER İÇİN AYRICA DANTEL BATTANİYELİ FORMUNDA RENKLERİYLE MEVCUTTUR.....